Onze privacy- en cookieverklaring in het kort
Bij de verwerking van gegevens houden wij ons aan de privacywetgeving. Dat betekent onder andere dat wij:
• duidelijk vermelden met welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken. Dat doen wij via deze privacy- en cookieverklaring;
• zo min mogelijk persoonlijke gegevens opslaan en enkel de gegevens die nodig zijn voor onze doeleinden;
• benodigde beveiligingsmaatregelen treffen om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Wij leggen deze verplichtingen ook op aan partijen die persoonsgegevens voor ons verwerken;
• uw rechten respecteren, zoals uw recht op inzage, wijzigen of verwijderen van persoonsgegevens.
Dit statement heeft betrekking op de verwerking van persoonsgegevens door Goed en Welzorg B.V.
Voor welke doeleinden gebruiken wij uw persoonsgegevens?
Contact opnemen, klacht indienen en klantenservice
Wanneer u een e-mail stuurt, een ingevuld contactformulier stuurt (bijvoorbeeld voor een serviceaanvraag of klacht), of op een andere manier contact met ons opneemt, gaat u in op ons aanbod om met ons in contact te treden. Wij zullen dergelijke berichten met daarin uw naam, adres, contactgegevens en eventueel uw geboortedatum (en eventueel zakelijke informatie wanneer u vanuit zakelijk oogpunt contact met ons opneemt) en de inhoud van uw bericht gebruiken om uw verzoek, vraag of klacht te beantwoorden. We bewaren uw gegevens zolang als nodig is voor dit contact of tot maximaal 2 jaar nadat wij voor het laatst contact met u hebben gehad.
Wij gebruiken reCAPTCHA om misbruik van onze contactformulieren door het versturen van spam te voorkomen. Door aan te geven dat je geen robot bent, wordt gecontroleerd:
• hoe snel het formulier wordt ingevuld;
• welke muisbewegingen er gemaakt worden tijdens het invullen;
• het IP-adres van degene die het formulier invult.
Deze gegevens worden geanalyseerd door Google LLC. Hieruit maakt Google op of ze te maken hebben met een legitieme bezoeker of een bot. Een echte bezoeker hoeft dan alleen op een vinkje te klikken, waarmee diegene bevestigt geen robot te zijn. Vervolgens kan het bericht dan via het formulier naar de ontvanger worden verzonden. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het privacybeleid van Google.
Als u met onze klantenservice belt, kan het gesprek worden opgenomen voor trainings- en/of coachingsdoeleinden. Daarover informeren we u tijdens het telefoongesprek. Dit doen we zodat we uw vraag of klacht als voorbeeld kunnen gebruiken tijdens (interne) trainingen. Op deze manier kan uw vraag of klacht bijdragen aan het verbeteren van onze klantenservice. Wij hebben een gerechtvaardigd belang tot het verbeteren van onze dienst voor deze verwerking. U kunt altijd bezwaar maken tegen het opnemen van het gesprek en/of het gebruiken hiervan voor trainingsdoeleinden. Gelieve dit aan het begin van het telefoongesprek direct bij uw gesprekspartner aan te geven. De gesprekken worden 2 maanden bewaard.
Revieuws
In onze website zullen revieuws staan. Zo worden andere klanten geholpen bij hun keuze op basis van de kwaliteit en het gebruiksgemak van het product. Wij vragen u altijd om uw toestemming alvorens we de review publiceren. Uw naam, review en e-mailadres worden bewaard totdat u uw toestemming voor publicatie intrekt of eerder, indien de publicatie niet meer relevant is. Het is ook mogelijk om anoniem een review te plaatsen.
Solliciteren
Heeft u gereageerd op één van onze vacatures of heeft u een open sollicitatie ingestuurd? Dan verwerken wij persoonsgegevens van u om uw sollicitatie in behandeling te kunnen nemen, en ter voorbereiding op het eventueel sluiten van een arbeidsovereenkomst. Hiervoor gebruiken wij uw aanhef, naam, contact- en adresgegevens. Aanvullend kunnen wij uw geboortedatum, en -land, CV, motivatiebrief, salarisindicatie, beschikbaarheid, een Verklaring Omtrent Gedrag en eventuele referenties verwerken.
Uw sollicitatie gegevens bewaren wij tot maximaal zes weken nadat de functie is vervuld. Wij bewaren deze gegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen in het geval de functie binnen de proeftijd opnieuw vrijkomt. Wanneer we u op dit moment geen functie kunnen aanbieden, kunnen we – met uw toestemming – de sollicitatiegegevens nog een jaar langer bewaren. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door ons een e-mail te sturen. Indien u bij ons komt werken, bewaren wij uw sollicitatie gegevens in uw personeelsdossier. Dit dossier wordt bewaard zolang dit noodzakelijk is en ten aanzien van de sollicitatiegegevens tot maximaal twee jaar na indiensttreding.
Social media
Op onze website zijn social media buttons opgenomen van Facebook, LinkedIn en Twitter. Met behulp van deze buttons kunt u ervoor kiezen om via uw eigen social media-account bij voornoemde diensten aan te geven dat u geïnteresseerd bent in onze producten en diensten of om onze pagina te delen met uw netwerk. Dit zal vervolgens zichtbaar zijn voor de bezoekers van uw persoonlijke social media-websitepagina’s. Als u op een social media button klikt, kan door de betreffende dienst één of meerdere cookie(s) ter uw herkenning worden geplaatst. Op het gebruik van dergelijke social mediawebsites is de privacyverklaring van de betreffende dienst van toepassing (zie de links hierboven).
Worden uw persoonsgegevens beveiligd?
Goed en Welzorg B.V. neemt passende technische en organisatorische maatregelen met betrekking tot de te verrichten verwerkingen van persoonsgegevens, tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking (zoals onbevoegde kennisname, aantasting, wijziging of verstrekking van de persoonsgegevens).
Wanneer kunnen we uw persoonsgegevens delen met derden?
Goed en Welzorg B.V. deelt uw gegevens enkel met derden, wanneer dit op basis van de huidige wetgeving is toegestaan. Dit betekent dat wij een grondslag hebben, wij de derde als leverancier inschakelen of als de derde onderdeel uitmaakt van de groepsmaatschappij waarbinnen Goed en Welzorg B.V. zich bevindt: De partijen die in onze of uw opdracht persoonsgegevens verwerken zijn:
• IT-leveranciers en -dienstverleners
• Betalingsleveranciers
• Cookieleveranciers
• Telecomleveranciers
• Ingeschakelde consultants en tussenpersonen
Goed en Welzrg B.V. kan uw persoonsgegevens verder delen met verwerkingsverantwoordelijken die deel uitmaken van Nedap, op grond van een gerechtvaardigd belang voor interne administratieve doeleinden binnen het concern, of indien dit noodzakelijk is om de overeenkomst met u uit te voeren. Dit betekent dat uw persoonsgegevens inzichtelijk kunnen zijn voor medewerkers van andere entiteiten binnen Nedap. De medewerkers van deze entiteiten krijgen enkel toegang tot uw persoonsgegevens voor zover dat nodig is uit hoofde van hun functie. Uiteraard gaan alle medewerkers zorgvuldig met uw gegevens om en zullen andere entiteiten de persoonsgegevens niet inzetten voor andere doeleinden zonder dat daar een grondslag voor bestaat.
Cookies
Op onze websites gebruiken we cookies van onszelf en van derde partijen. Cookies zijn informatiebestandjes die bij het bezoeken van een website automatisch kunnen worden opgeslagen op of uitgelezen van het apparaat (zoals PC, tablet of smartphone) van de bezoeker. Dat gebeurt via de webbrowser op het apparaat. Medipoint gebruikt cookies om:
• Functionaliteiten van de website mogelijk te maken (technische of functionele cookies)
• Het gebruik van de website te analyseren en op basis daarvan de website te verbeteren (analytische cookies)
• U gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen (marketing cookies)
Deze cookies verzamelen de volgende gegevens van u:
• IP-adres
• Cookie-ID
• Website- en klikgedrag
• Refferer-URL
Wanneer u onze website voor het eerst bezoekt, tonen wij een melding met uitleg over cookies. Hierbij zullen we, voor zover wij dat verplicht zijn, vragen om uw akkoord voor het gebruik van cookies.
Bekijk hier welke cookies Goed en Welzorg B.V. gebruikt.
In- en uitschakelen van cookies
In uw browser kunt u instellen dat het opslaan van cookies alleen wordt geaccepteerd wanneer u ermee instemt. Raadpleeg voor meer informatie hierover de handleiding van uw webbrowser. Let op: veel websites werken niet optimaal als de cookies zijn uitgeschakeld.
Verwijderen van cookies
De meeste cookies hebben een houdbaarheidsdatum. Als een houdbaarheidsdatum is ingesteld, wordt het cookie automatisch verwijderd wanneer de houdbaarheidsdatum verstrijkt. U kunt er ook voor kiezen de cookies handmatig te verwijderen voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser.
Links naar andere websites
Op www.reliancecare.nl staan een aantal links naar websites van onze partners. Als u daarop klikt, wordt de website van die partner geopend. Zodra u op de website van een van onze partners bent, is het privacybeleid van die partner van toepassing.
Welke privacyrechten heeft u?
Als u vragen heeft of wilt weten welke persoonsgegevens wij van u hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen via de contactgegevens hieronder.
Daarnaast heeft u de volgende rechten:
• Uitleg krijgen over welke persoonsgegevens we hebben en wat we daarmee doen
• Inzage in de precieze persoonsgegevens die we hebben
• Het laten corrigeren van foute persoonsgegevens
• Het laten verwijderen van verouderde persoonsgegevens
• Intrekken van toestemming
• Bezwaar maken tegen een bepaald gebruik
• Het laten beperken van de verwerking
• Het (laten) overdragen van persoonsgegevens
Bij uw verzoek kunnen wij u vragen om u te identificeren. Wij vragen hiervoor gegevens op om er zeker van te zijn dat u de juiste persoon bent aan wie de persoonsgegevens toebehoren.
Wij zullen in principe binnen 30 dagen aan uw verzoek voldoen. Deze termijn kan echter worden verlengd om redenen die verband houden met de specifieke privacyrechten of de complexiteit van het verzoek. Als wij deze termijn verlengen, zullen wij u daarvan tijdig op de hoogte stellen.
Indien u één van uw rechten wil uitoefenen dan kunt u dit kenbaar maken via dit webformulier. Tot slot kunt u contact met ons opnemen via de contactgegevens onderaan deze pagina.
Wijzigingen in deze privacy- en cookieverklaring
Wanneer onze dienstverlening wijzigt, moeten wij natuurlijk ook onze privacy- en cookieverklaring aanpassen. Raadpleeg daarom regelmatig deze privacy- en cookieverklaring voor de meest actuele informatie.
Autoriteit Persoonsgegevens
Natuurlijk helpen wij u ook graag verder als u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens. Bent u toch niet tevreden met hoe er met uw verzoek om wordt gegaan? Dan heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Contactgegevens
Voor vragen over uw gegevens, de manier waarop we omgaan met uw privacy- en cookieverklaring, kunt u contact opnemen met ons
Klantenservice Goed en Welzorg B.V.:
Telefoon: 040 782 00 55
E-mail: info@goedenwelzorg.nl
Daarnaast kunt u een brief of e-mail sturen naar onze Functionaris Gegevensbescherming:
Goed en Welzorg B.V.
Raedeckerstraat 10
5623EX Eindhoven